O2. Cadru de proiectare a învățării și scenarii
O2. Cadru de proiectare a învățării și scenarii
Este furnizat un cadru de proiectare a învățării, pentru ca profesorii să creeze planuri de lecție/ scenarii didactice, prin utilizarea jocurilor de Realitate Augmentată, prin care să promoveze competențele digitale și civice ale elevilor lor. Acest cadru se bazează pe designul instrucțional pentru MARG care se regăsește în literatura de specialitate, fiind pentru prima dată când un cadru pentru MARG include linii directoare pentru dezvoltarea și cultivarea acestor competențe specifice. În plus, cadrul poate fi utilizat ulterior ca ghid pentru dezvoltarea scenariilor MARG pentru promovarea tuturor competențelor cheie. Profesorii din școlile participante la proiect au conceput un total de 30 de scenarii MARG care promovează competențele digitale și civice ale elevilor, în contextul dezvoltării durabile.
Previous page: O1. Set de instrumente didactice pentru realitate augmentată
Next page: O3. Dezvoltarea de jocuri de realitate augmentată pentru mobil