O4. Studiu de cercetare despre intervenția didactică MARG
O4. Studiu de cercetare despre intervenția didactică MARG
A fost realizat un studiu științific privind implementarea și evaluarea intervențiilor didactice în raport cu obiectivele de învățare pentru dobândirea celor două competențe de bază avute în vedere. Intervenția a inclus implementarea în practica didactică a celor 4 școli participante la proiect (plus 3 școli suplimentare) a celor 30 de scenarii de învățare și jocuri UMARG care au fost create. Astfel, 32 de profesori au predat 174 de MARG (combinații ale celor 30 de jocuri UMARG dezvoltate în proiect) la 36 de clase și 680 de elevi cu vârsta cuprinsă între 10-13 ani. Fiecare școală a aplicat jocurile la discipline legate de contextul dezvoltării durabile precum Geografie, Științe, Educație Civică sau ca un proiect interdisciplinar.
Raportul final poate fi accesat aici. Rezultatele asupra fazei de intervenție au fost publicate deja în proceedings-urile a două conferințe științifice internaționale, mai multe rezultate urmând să fie publicate în reviste științifice. Raportul final include recomandări pentru cercetarea, politicile și practicile din domeniu.
Previous page: O3. Dezvoltarea de jocuri de realitate augmentată pentru mobil
Next page: O5. MARG MOOC